تقویت زیرساخت‌های درمانی زنجان در دستور کار است

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 12:11
زنجان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت:تقویت زیرساخت‌های بخش بهداشت و درمان استان برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صادقی در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی استان، افزود: با توجه به تهدیدات دشمنان، آمادگی کامل همه دستگاه‌ها خصوصا بخش بهداشت و درمان استان لازم و ضروری است.

معاون‌ سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری زنجان گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت‌ گرفته، وضعیت عملیاتی و آمادگی نیروهای امداد و فوریت‌های پزشکی استان مطلوب است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن جنگ را بر کشور تحمیل کرده، همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در کنار اقدامات شورای تأمین برای فراهم کردن امنیت ملی مورد تأکید است.

صادقی با اشاره به تهدیدات دشمنان بر لزوم آمادگی کامل همه دستگاه‌ها خصوصا بخش بهداشت و درمان استان تأکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران، از آمادگی کامل و پیش‌بینی شده مراکز درمانی این استان خبر داد و گفت: از همان دقایق اولیه، بیمارستان‌ها و بخش‌های پشتیبان با همکاری شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و نیروهای داوطلب فعال شدند.

سعید سرداری تاکید کرد که کادر درمان با تمام توان پای کار خدمت به مردم هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.