تخلیه آب ۱۳ واحد مسکونی در استان ایلام ناشی از سیلاب

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 11:59
ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از تخلیه آب ۱۳ واحد مسکونی در استان ایلام ناشی از سیلاب خبر داد.

حمزه محمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات گسترده و مستمر نیروهای امدادی این جمعیت در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شدت بارش‌ها و بروز سیل در برخی مناطق، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه وقوع حادثه در آماده‌باش کامل بوده و عملیات امداد و نجات را به صورت شبانه‌روزی ادامه داده‌اند.

وی با اشاره به حضور فعال ۱۵ تیم امدادی در ۷ شهرستان استان ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: عمده‌ترین اقدامات ما شامل تخلیه آب از ۱۳ واحد منزل مسکونی بوده است که در اثر سیل دچار آب‌گرفتگی شده بودند.

محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین، با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و حضور جامعه عشایری، تلاش ویژه‌ای برای امدادرسانی به این عزیزان صورت گرفته تا خسارات وارده به حداقل ممکن برسد و نیازهای ضروری آن‌ها تأمین شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام ضمن قدردانی از مجاهدت‌های بی‌وقفه داوطلبان و پرسنل این جمعیت، بر حفظ آمادگی عملیاتی تاکید کرد و گفت: نیروهای هلال‌احمر ایلام با روحیه جهادی و آمادگی صددرصدی در صحنه حضور دارند و تا پایداری کامل شرایط جوی و رفع مشکلات شهروندان، با تمام توان و ظرفیت در کنار مردم شریف استان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.