حمزه محمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر از اقدامات گسترده و مستمر نیروهای امدادی این جمعیت در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شدت بارشها و بروز سیل در برخی مناطق، تیمهای امدادی جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه وقوع حادثه در آمادهباش کامل بوده و عملیات امداد و نجات را به صورت شبانهروزی ادامه دادهاند.
وی با اشاره به حضور فعال ۱۵ تیم امدادی در ۷ شهرستان استان ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: عمدهترین اقدامات ما شامل تخلیه آب از ۱۳ واحد منزل مسکونی بوده است که در اثر سیل دچار آبگرفتگی شده بودند.
محمدی مقدم عنوان کرد: همچنین، با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و حضور جامعه عشایری، تلاش ویژهای برای امدادرسانی به این عزیزان صورت گرفته تا خسارات وارده به حداقل ممکن برسد و نیازهای ضروری آنها تأمین شود.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر ایلام ضمن قدردانی از مجاهدتهای بیوقفه داوطلبان و پرسنل این جمعیت، بر حفظ آمادگی عملیاتی تاکید کرد و گفت: نیروهای هلالاحمر ایلام با روحیه جهادی و آمادگی صددرصدی در صحنه حضور دارند و تا پایداری کامل شرایط جوی و رفع مشکلات شهروندان، با تمام توان و ظرفیت در کنار مردم شریف استان است.












