افزایش ۴.۸ درصدی سهم نیروگاه‌های تجدیدپذیر در سبد نیروگاهی کشور

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 11:12
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر باید تا اوج مصرف برق به ۷ هزار مگاوات و تا پایان پیک به ۱۱ هزار مگاوات افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، به گفته کارشناسان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر باید تا اوج مصرف برق به ۷ هزار مگاوات و تا پایان پیک به ۱۱ هزار مگاوات افزایش یابد که در شرایط فعلی کشور تداوم تولید برق از منابع تجدیدپذیر نشان‌دهنده نقش راهبردی این منابع در افزایش تاب‌آوری شبکه برق کشور است.

گزارش از لیلا علی‌بیگی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.