دیدار فرماندار تهران با خادمان صنعت برق در پایتخت

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 10:37
فرماندار تهران با حضور در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با خادمان صنعت برق کشور در شهر تهران، دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دیدار فرماندار تهران با خادمان صنعت برق در پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسین خوش اقبال معاون استاندار و فرماندار تهران با حضور در این شرکت از نزدیک به بررسی روند خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و گفت‌و‌گو با با کارکنان خدوم این شرکت پرداخت.
فرماندار تهران در این بازدید که با همراهی سعید بشیری معاون عمرانی فرماندار انجام شد با اشاره به نقش قابل ملاحظه برق در آرامش و امنیت شهروندان گفت: از ابتدای جنگ رمضان شاهد آن بودیم که همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان، با تلاش کارکنان برق پایتخت در صف مقدم خدمت گذاری، هیچ گونه دغدغه‌ای در جهت تامین آرامش شهروندان تهرانی وجود نداشت و خادمان مردم در این شرکت با گذشته از آسایش خود و خانواده هایشان در تلاش برای خدمت رسانی به هموطنان هستند.
معاون استاندار، خدمات شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را نه فقط در سطح پایتخت بلکه موثر در سطح کشور دانست و گفت: علیرغم همه تهدید‌ها خادمان مردم در صنعت برق به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در حال تلاش در جبهه ایثار و مقاومت هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.