انتقاد «وندی شرمن» از عواقب جنگ ترامپ علیه ایران

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 05:45
معاون وزیر خارجه سابق آمریکا شامگاه پنجشنبه از مشغول بودن رئیس جمهور این کشور به جنگ‌افروزی علیه ایران و بی‌توجهی به بحران اقتصادی کشورش انتقاد کرد.

به گزارش‌ مشرق، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه سابق آمریکا شامگاه پنجشنبه از مشغول بودن رئیس جمهور این کشور به جنگ‌افروزی علیه ایران و بی‌توجهی به بحران اقتصادی کشورش انتقاد کرد.

شرمن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «به جلسه کابینه گوش می‌دهم. ترامپ درمورد جنگ و رنگ کرم روی ستون‌های مرکز کندی صحبت می‌کند. واقعاً؟! به خودتان بیاید!»

وی در ادامه توضیح داد:‌ «مردم در حال مرگ هستند، آمریکایی‌ها در پمپ بنزین و صفوف فرودگاه رنج می‌برند و جنگ ادامه دارد».

همزمان نظرسنجی شبکه «فاکس‌نیوز» نشان می‌دهد که ۶۴ درصد مردم آمریکا از نحوه مدیریت جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط ترامپ ناراضی هستند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.