فوری| تراکتور نمی‌تواند در لیگ نخبگان به میدان برود؛ وزارت ورزش ممنوع کرد

خبرورزشی جمعه 07 فروردین 1405 - 02:07
با اعلام وزارت ورزش، حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهای متخاصم ممنوع شد.

در پی انتشار اخباری مبنی بر تقابل تیم تراکتور برابر شباب الاهلی در خاک عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تا اطلاع ثانوی حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیم‌های ایرانی نیستند، ممنوع است.

به نوشته رسانه وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابه‌جایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

بیشتربخوانید: معادلات تغییر کرد؛ این پست در تیم ملی به ستاره تراکتور می‌رسد؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.