ورود تیم‌ تراکتور به عربستان ممنوع شد

برترین‌ها پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:19
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهای متخاصم حضور پیدا نخواهند کرد.

ورزش سه: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهای متخاصم حضور پیدا نخواهند کرد.

image.png (27)

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم تراکتور برابر شباب الاهلی در در خاک عربستان در چارچوب لیگ نخبگان، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیمهای ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به نوشته رسانه وزارت ورزش،  فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.