سرمربی استقلال به‌خاطر جنگ بیخیال شکایت شد!

خبرآنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 20:31
مدیرعامل استقلال خوزستان از صرف نظر کردن بوژوویچ سرمربی سابق این تیم و دستیارانش خارجی‌اش از شکایت از باشگاه استقلال خوزستان به خاطر شرایط جنگی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بوژوویچ و کادرفنی خارجی او اعلام کرده‌اند که به خاطر شرایط حال حاضر ایران فعلا از شکایت‌مان صرف‌نظر می‌کنیم و دست نگه می‌داریم. البته مبلغ قراردادشان پابرجاست و در واقع به استقلال‌ خوزستان برای پرداخت مطالبات‌شان مهلت داده‌اند.

او درباره شکایت کاینا و ساویو بازیکنان خارجی سابق این تیم نیز گفت: قرارداد سال اول آن‌ها که فکر می‌کنم ۱۳۰ هزار دلار بود را گرفته‌اند و برای مابقی مبلغ قراردادشان که برای سال دوم است گویا ایمیل زده‌اند و چون در شرایط فعلی کشور به اینترنت دسترسی نداشتیم و ایمیل آن‌ها را دریافت نکردیم، شکایت کرده‌اند.

در قرارداد کاینا و ساویو، بندی وجود داشته است که اگر مبلغ سال اول خود را به صورت کامل یا در زمان مشخص شده دریافت نکنند می‌توانند برای دریافت مبلغ قرارداد سال دوم خود از باشگاه استقلال خوزستان شکایت کنند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.