کادر درمان در خط مقدم «جنگ رمضان» هستند 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 19:55
تربت حیدریه- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:کادر درمان در خط مقدم «جنگ رمضان» هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ظفرقندی بعدازظهر پنجشنبه در بازدیدی سرزده از بخش‌های مختلف بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین علیه‌السلام تربت حیدریه اظهار کرد: کادر درمان و سلامت، در خط مقدم جنگ رمضان مجروحان جنگی را بی‌وقفه درمان می‌کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط کنونی نظام سلامت را مشابه «جنگ» توصیف کرد و گفت: کارکنان سلامت در این شرایط حساس و جنگی، همزمان با رسیدگی به مجروحان جنگی و مقابله با بحران، خدمات درمانی را بدون وقفه به مردم ارائه می‌دهند و این ایستادگی، افتخار نظام سلامت است.

وی گفت: کارکنان نظام سلامت در شرایط حساس و جنگی کنونی، در کنار رسیدگی به مجروحان جنگی، خدمات درمانی مورد نیاز مردم را در همه بخش‌ها بدون وقفه ارائه می‌کنند.

ظفزقندی با تأکید بر روحیه جهادی در مجموعه سلامت افزود: در این وضعیت، همه اعضای تیم ملی سلامت پای کار هستند و حتی نیروهای بازنشسته و پیشکسوت نیز داوطلبانه در میدان خدمت حضور یافته‌اند که این موضوع مایه افتخار است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.