باغ شاهزاده ماهان رتبه اول بازدید های نوروزی کشور شد

خبرآنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 19:13
مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از کسب رتبه نخست کشوری بازدید گردشگران نوروزی از باغ جهانی شاهزاده ماهان در نوروز ۱۴۰۵ خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سید موید محسن‌نژاد، مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۵، استان کرمان در قالب برپایی ستاد اجرایی خدمات سفر در همراهی با ارکان اجرایی، خدمت رسان و بخش خصوصی با آمادگی کامل آماده میزبانی از گردشگران نوروزی و آسیب دیدگان جنگ است و در همین راستا باغ جهانی شاهزاده ماهان از ابتدای نوروز تا ۵ فروردین سال جاری با میزبانی بیش‌از ۱۶ هزار گردشگر رتبه نخست اماکن تاریخی و فرهنگی بازدید شده را در سطح کشور کسب کرده‌است.

وی افزود: اماکن و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی تحت پوشش این اداره‌کل از ابتدای نوروز ۱۴۰۵ با تمام توان و ظرفیت آماده میزبانی مسافران نوروزی و آسیب دیدگان جنگ بوده و تأسیسات گردشگری، اقامت، خدماتی و رفاهی نیز با اولویت خدمت‌رسانی مطلوب به میهمانان در حال فعالیت و انجام کار هستند.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان اعلام کرد: استان کرمان با ظرفیت بالا در حوزه جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی در کنار زیرساخت‌های اقامتی، پذیرایی و رفاهی مناسب و هم‌افزایی ارکان اجرایی و بخش خصوصی با تمام توان و ظرفیت در ایام نوروز ۱۴۰۵ آماده پذیرایی مهمانان نوروزی و آسیب دیدگان جنگ است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.