بخشدار خارگ: وضعیت ارائه خدمات در جزیره مطلوب است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 15:49
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ با اشاره به نظارت بر روند خدمات‌رسانی، بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت به اهالی جزیره تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نگهدار حسین‌پور ظهر پنجشنبه با هدف نظارت بر روند خدمات‌رسانی، از نیروگاه برق و زیرساخت‌های حیاتی جزیره بازدید کرد.

وی در این بازدید میدانی، ضمن بررسی وضعیت تولید و پایداری شبکه برق، بر لزوم ارائه خدمات مستمر و باکیفیت به شهروندان تاکید کرد.

بخشدار ویژه خارگ در حاشیه این نظارت، رسیدگی به مطالبات عمومی و رفع موانع موجود در مجموعه‌های خدماتی را اولویت اصلی مدیریت اجرایی جزیره برشمرد و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای خدماتی صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.