تراکتوریها قصد دارند پیش از حضور در عربستان و بازی با شبابالاهلی، اردویی را در ترکیه برگزار کنند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ تیم تراکتور باید در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای غرب آسیا در عربستان مقابل شباب الاهلی بازی کند. با توجه به شرایط منطقه، مسابقات با تعویق روبهرو شده بود، اما AFC در تازهترین تصمیم خود برگزاری فشرده این مسابقات به صورت متمرکز در عربستان را در دستور کار قرار داد.
به همین منظور تراکتوریها قصد دارند اردویی را در ترکیه برگزار کنند تا نه تنها بازیکنان خارجی با پیوستن به جمع تراکتوریها در تمرینات حاضر شوند بلکه ملی پوشان نیز بدون معطلی بتوانند در اردوی این تیم حضور پیدا کنند. تراکتور چند بازیکن خارجی دارد که وابستگی زیادی به عملکرد آنها داشته و حضورشان در بازیهای لیگ نخبگان آسیا برای موفقیت این تیم ضروری است.
تراکتوریها تاکید دارند که هفته آینده راهی آنتالیا شوند و قبل از عزیمت به عربستان تمرینات آمادهسازی را با حضور بازیکنان خارجی برگزار کنند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره آماده سازی این تیم، گفت: در این مدت فرصتی برای فکر کردن درباره فوتبال نبوده است، اما با توجه به اینکه ما منتظر اعلام برنامه از طرف ای اف سی بودیم، کارمان را آغاز کردهایم. میخواهیم به ترکیه برویم و در آنجا اردویی برگزار کنیم تا برای مسابقه با تیم خوب شباب الاهلی آماده باشیم. حریف ما در مرحله حذفی در کورس مسابقات است و آمادهتر از ما خواهد بود، اما ما هم باید عقب ماندگی بدنیمان را جبران کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.