وزارت اطلاعات: ۱۴ عامل دشمن در ۴ استان دستگیر شدند

الف پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 15:07
وزارت اطلاعات اعلام کرد: ۱۴ تن از عوامل دشمن در چهار استان کشور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

 

«سربازان گمنام امام زمان (ع) یک گروهک تروریستی ۴ نفره در کرمانشاه را که تحت هدایت فردی مستقر در آلمان بودند و می‌خواستند به مراکز دولتی حمله کنند به همراه شمار زیادی بمب‌های دست ساز، یک قبضه سلاح کمری و سه دستگاه استارلینک شناسایی و بازداشت کردند.

 

همچنین پنج مزدور دشمن با کمک گزارش‌های مردمی در استان البرز و چهار مزدور دیگر هم در کرمان شناسایی و بازداشت شدند.

 

این وطن‌فروشان از مراکز نظامی و مناطق حساس استان‌های البرز و کرمان، تصویر و اطلاعات برای دشمن و ستاد رسانه رژیم صهیونیستی شبکه تروریستی اینترنشنال می‌فرستادند.

 

سربازان گمنام امام زمان(ع) یک مزدور را هم در استان فارس و در حال ارسال اطلاعات، مختصات و تصاویر پالایشگاه‌های کشور به دشمن شناسایی و بازداشت کردند.

 

از مردم می‌خواهیم موارد مشکوک را در اولین زمان ممکن به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ یا درگاه‌های رسمی ستاد خبری این وزارت خانه در پیام رسان‌های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja113@ (با تیک آبی) گزارش کنند.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.