هشدار رسانه آمریکایی حامی ترامپ؛ بحران سوخت در راه است، بنزین آمریکایی‌ها تا ۳۰درصد گران شد! + ویدئو

همشهری آنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 12:18
تحلیلگر رسانه آمریکایی فاکس نیوز گفت: باز هم می‌گویم وضعیت خوبی نیست. ده‌ها نفتکش در انتظار عبور از تنگه هرمز هستند و این موضوع باعث افزایش قیمت نفت در سراسر جهان شده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تحلیلگر رسانه آمریکایی فاکس نیوز گفت: باز هم می‌گویم وضعیت خوبی نیست. ده‌ها نفتکش در انتظار عبور از تنگه هرمز هستند و این موضوع باعث افزایش قیمت نفت در سراسر جهان شده است. قطعاً اسرائیل نیز خواهان کاهش این قیمت‌هاست. افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی قیمت بنزین به ازای هر گالن برای شهروندان شاغل آمریکایی بسیار دردناک است. ما اینجا قطعاً این را درک می‌کنیم. با این حال، این رقم حدود نصف مقداری است که مردم پیش‌بینی می‌کردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.