غافلگیری خبرنگار انگلیسی از انهدام جنگنده های آمریکایی توسط ایران/ صحبت از یک سامانه و سلاح جدید است+ فیلم

اقتصادنیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 10:57
اقتصادنیوز: شکار پی‌در‌پی هواپیماهای آمریکایی و اسرائیلی توسط سامانه‌های داخلی پدافند ایران با واکنش خبرنگار ارشد الجزیره انگلیسی همراه شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علی هاشم، خبرنگار ارشد الجزیره انگلیسی از شکار پی‌در‌پی هواپیماهای آمریکایی و اسرائیلی توسط سامانه‌های داخلی پدافند ایران شگفت زده شده و ادعا کرد: به نظر می‌رسد که ایرانی‌ها چیزی در اختیار دارند که از آن استفاده می‌کنند؛ صحبت از یک سامانه و سلاح جدید است! ما دیدیم که ایران F-35 ، F-18 ، F-16 و F-15 را در آسمان شکار کرد.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم این سلاح چیست؛ نمی‌دانیم این سامانه چیست؟! اما نکته اینجاست، روایتی که طی سه هفته گذشته شکل گرفته بود مبنی بر اینکه آسمان ایران کاملاً باز است، به نظر می‌رسد اکنون زیر سؤال رفته و ایرانی‌ها قادرند هواپیماهای اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار دهند!

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.