حضور داوطلبانه بیش از ۵۰ درصد کارکنان برق تهران در شرایط جنگی

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 09:22
معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق تهران بزرگ از فعالیت بیش از ۳۵۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در شرایط جنگی خبر داد و گفت: با وجود محدودیت‌های اعلامی، بیش از ۵۰ درصد نیرو‌ها به‌صورت داوطلبانه در محل کار حاضر شده‌اند.

فاطمه قنبری، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: این شرکت دارای بیش از ۵ هزار نیروی انسانی است که از ابتدای شرایط جنگی، حدود ۳۵۰۰ نفر به‌صورت فعال در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: با وجود اعلام حضور ۲۰ درصدی کارکنان از سوی استانداری، بیش از ۵۰ درصد نیرو‌ها به‌صورت داوطلبانه در محل کار حضور دارند و در ارائه خدمات به مشترکان مشارکت می‌کنند.

قنبری با اشاره به فعالیت حدود ۲ هزار نفر در حوزه‌های حساس از جمله سامانه ۱۲۱ و شبکه فشار قوی، گفت: همچنین حدود ۲۰۰ نفر در بخش‌های نظارتی و مراقبتی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: شرکت توزیع برق تهران بزرگ در قالب ۲۲ منطقه عملیاتی سازماندهی شده و در صورت بروز حادثه، مناطق مختلف به یکدیگر کمک‌رسانی می‌کنند.

به گفته معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، حضور فعال کارکنان از جمله بانوان در بخش‌های مختلف، نقش مهمی در حفظ آرامش و پاسخگویی سریع به مشترکان داشته است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.