نامه دفتر نتانیاهو به اماراتی‌ها برای حمله به ایران

تابناک پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 04:11
تلاش رئیس دفتر بنیامین نتانیاهو و ارسال نامه به اماراتی‌ها برای استفاده از حریم هوایی این کشور برای حمله به ایران جزو اسنادی است که مربوط به جنگ ۱۲ روزه می‌شود.

نامه دفتر نتانیاهو به اماراتی‌ها برای حمله به ایران

به گزارش تابناک، بر اساس اسناد منتشر شده از جنگ ۱۲ روزه که اسرائیل علیه ایران به راه انداخته بود، مشخص شده از دفتر بنیامین نتانیاهو هماهنگی‌هایی با اماراتی‌ها صورت گرفته بود تا از حریم هوایی این کشور به ایران حمله شود.

ترجمه نامه منتشر شده به شرح زیر است:

از دفتر نخست‌وزیر (نتانیاهو)
تاریخ: ۱۹ اکتبر ۲۰۲۴
با احترام،
محمد بن زاید
موضوع: اجازه استفاده از حریم هوایی امارات متحده عربی
بدین‌وسیله درخواست می‌شود اجازه استفاده از سرزمین‌های شما برای انجام حملات علیه ایران در بازه زمانی‌ای که متعاقباً تعیین خواهد شد، صادر گردد. در این خصوص، رئیس دستگاه شاباک با دولت شما ارتباط برقرار کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.
مدیر دفتر نخست‌وزیر
نامه دفتر نتانیاهو به اماراتی‌ها برای حمله به ایران

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.