فرماندار عسلویه: معابر در حال بازگشایی است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 23:20
بوشهر- فرماندار عسلویه گفت: بازگشایی معابر و کانال‌های مسدود شده در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار چهارشنبه‌شب با حضور میدانی در شهرهای نخل تقی، عسلویه و چاه‌مبارک از نزدیک در جریان آخرین وضعیت بازگشایی معابر و کانال‌های مسدود شده قرار گرفت و با نیروهای امدادی و عملیاتی دیدار کرد.

وی با حضور در جمع نیروهای امدادی، عملیاتی شهرداری ها و اتفاقات برق، از تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها برای بازگشایی معابر، کانال‌های آب و دفع آب‌های سطحی و پایداریی برق قدردانی کرد.

فرماندار عسلویه با بررسی مستقیم وضعیت جاده‌ها و مناطق شهری، دستورات لازم را برای تسریع در عملیات امدادرسانی و جلوگیری از خسارات احتمالی صادر کرد.

فرماندار عسلویه: معابر در حال بازگشایی است

پاسالار در گفت‌وگو با نیروهای حاضر تأکید کرد که اولویت اصلی، حفظ ایمنی شهروندان و بازگشت سریع به شرایط عادی است.

وی اضافه کرد: وضعیت جوی همچنان ناپایدار گزارش شده و از شهروندان انتظار می رود موارد ایمنی را رعایت نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.