به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار چهارشنبهشب با حضور میدانی در شهرهای نخل تقی، عسلویه و چاهمبارک از نزدیک در جریان آخرین وضعیت بازگشایی معابر و کانالهای مسدود شده قرار گرفت و با نیروهای امدادی و عملیاتی دیدار کرد.
وی با حضور در جمع نیروهای امدادی، عملیاتی شهرداری ها و اتفاقات برق، از تلاشهای شبانهروزی آنها برای بازگشایی معابر، کانالهای آب و دفع آبهای سطحی و پایداریی برق قدردانی کرد.
فرماندار عسلویه با بررسی مستقیم وضعیت جادهها و مناطق شهری، دستورات لازم را برای تسریع در عملیات امدادرسانی و جلوگیری از خسارات احتمالی صادر کرد.

پاسالار در گفتوگو با نیروهای حاضر تأکید کرد که اولویت اصلی، حفظ ایمنی شهروندان و بازگشت سریع به شرایط عادی است.
وی اضافه کرد: وضعیت جوی همچنان ناپایدار گزارش شده و از شهروندان انتظار می رود موارد ایمنی را رعایت نمایند.












