سپاه: جنگنده اف-۱۸ آمریکا مورد اصابت قرار گرفت

عصر ایران چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 20:56
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد یک فروند جنگنده اف-۱۸ ارتش تروریستی آمریکا توسط آتش پدافند بسیج در شبکه یکپارچه پدافندی کشور مورد اصابت قرار گرفت.

سپاه از مورد اصابت قرار دادن یک جنگنده اف 18 آمریکا خبر داد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یک فروند جنگنده اف 18 ارتش تروریستی آمریکا با آتش پدافند بسیج تحت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور مورد اصابت قرار گرفت.

پیش از این چند جنگنده دشمن و یک اف35 مورد اصابت پدافند کشورمان قرار گرفته بود.

همچنین تعداد پهپاد‌های انهدامی دشمن در حال نزدیک شدن 140 فروند است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.