ساسان انصاری، کاپیتان تیم فوتبال فولاد به حملات دشمن صهیونی - آمریکایی واکنش نشان داد.
سراسر غم و غرور و افتخاریم، پای ایرانمان میمانیم. غم داریم و اشک میریزیم برای دانش آموزان میناب، برای کودکان و مردان و زنان بیگناه سرزمینم که قربانی دشمن جنایتکار و مفسد شدهاند، برای جانفدایان نظامی و مسلح و مدافع وطنم که در راه دفاع از ایرانم سر و تن را فدا کردهاند.
اما سراسر غرور و افتخاریم به داشتن نیروهای مسلح دلاور و عزیز که ایستادگی و شجاعت و فداکاریشان باعث شده که دشمن هر لحظه مأیوستر و سردرگمتر بشود، دلمان قرص است به داشتن شما، مردترین مردها در این مرز و بوم.
و در آخر دیدن مردم در خیابانها و حس وطنپرستی به موقع مردم با هر تفاوت فکری و دیدگاهی نشانگر بزرگی و عظمت و تفاوتشان با تمام مردم دنیاست.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.