جابجایی ۲۳۲ هزار زائر با شبکه ریلی در خراسان رضوی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 18:09
مشهد- مدیر کل رفاه زائران استانداری خراسان رضوی از جابجایی بیش از ۲۳۲ هزار زائر با شبکه ریلی در قالب ۶۲۵ رام قطار رفت و برگشت مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله شریعتمداری از جابجایی بیش از ۲۳۲ هزار زائر با شبکه ریلی در قالب ۶۲۵ رام قطار رفت و برگشت مشهد از آغاز اجرای طرح نوروزی امسال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: این قطارها از ۳۱ شهر و مرکز استان به مقصد مشهد مقدس تردد داشته اند و در این مدت ۷۰ درصد قطارهای مسافری شبکه ریلی کشور در مسیرهای مشهد تردد داشته اند.

مدیر کل رفاه زائران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: سامانه ۳۷۰۴۵ راهنمای زائرین در قالب ستاد خدمات سفر استان به صورت شبانه روزی فعالیت دارد.

وی اظهار کرد: روسای ۱۶ کمیته ذیل ستاد اجرای خدمات سفر و بیش از ۶۰ دستگاه اجرایی استان به این سامانه برای پاسخگویی و حل مشکلات احتمالی زائرین و مسافرین عزیز دسترسی بر خط دارند.

شریعتمداری تصریح کرد: بخشی از ارزیابی دستگاههای اجرایی استان که وظیفه ارائه خدمات به زائران عزیز در طرح نوروزی را عهده دار هستند، مربوط به همین سامانه است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.