کارمندان البرز دورکار شدند

عصر ایران چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:01
پنجشنبه ششم فروردین ماه، تمامی کارمندان ادارات استان البرز می‌توانند با نظر مدیران ارشد خود به دورکاری بروند.

معاون استاندار البرز گفت: ادارات استان البرز روز پنجشنبه شش فروردین ماه به صورت دورکاری فعال هستند.

به گزارش ایسنا؛ مهدی فراهانی روز چهارشنبه پنجم فروردین افزود: پنجشنبه ششم فروردین ماه، تمامی کارمندان ادارات استان البرز می‌توانند با نظر مدیران ارشد خود به دورکاری بروند.

وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی و مدیران روابط عمومی و اطلاع رسانی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند. همچنین کلیه رده‌های مدیریتی استان البرز نیز از شمول دورکاری مستثنی بوده و موظف به حضور در محل کار هستند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.