فعالیت مراکز ۲۴ ساعته و فوریت‌های پزشکی لرستان به روال عادی ادامه دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:53
خرم‌آباد- دانشگاه علوم پزشکی لرستان اعلام کرد: فعالیت در بخش‌های مشمول نوبت‌کاری، پایگاه‌های فوریت پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی ۲۴ ساعته به روال عادی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی لرستان با توجه به اطلاعیه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری استخدامی کشور به شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفند ماه جاری و تفویض اختیارات بند ۳ به استانداران، ساعت فعالیت کارمندان خود را از روز چهارشنبه (۵ فروردین ماه جاری) تا اطلاع بعدی به شرح ذیل ابلاغ کرد.

بر اساس این ابلاغیه، کارکنان در حوزه ستاد دانشگاه، شبکه‌ها و سایر واحدهای اداری با هماهنگی مدیران مربوطه تا اطلاع ثانوی، روزانه ۳۰ درصد نیروها در محل کار حاضر خواهند بود و ۷۰ درصد به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

ادامه فعالیت مراکز ۲۴ ساعته و فوریت‌های پزشکی به روال عادی

لازم به ذکر است فعالیت در بخش‌های مشمول نوبت‌کاری، پایگاه‌های فوریت پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی ۲۴ ساعته به دلیل ضرورت خدمت‌رسانی به بیماران و ارباب رجوع، کماکان به روال عادی و طبق برنامه‌های تدوینی ادامه خواهد داشت.

این مراکز به عنوان خط مقدم ارائه خدمات سلامت، در تمامی ایام هفته و ساعات شبانه‌روز فعال هستند.

همچنین مراکز بهداشتی نیز مطابق تصمیمات اعلام‌شده توسط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدام خواهند کرد.

تعطیلی واحدهای آموزشی، دانشجویی و دانشکده‌ها

بر اساس این ابلاغیه، کارکنان واحدهای اداری معاونت‌های آموزشی، دانشجویی فرهنگی، تحقیقات، دانشکده‌ها و همچنین دانشجویان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.