بازدید وزیر صمت از واحدهای صنعتی آسیب‌دیده تهران در جنگ رمضان

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 15:31
وزیر صمت در بازدید‌ میدانی از دو کارخانه آسیب دیده از حملات دشمن آمریکایی_صهیونی در غرب استان تهران، بر حمایت دولت و وزارت صمت از بازسازی زیرساخت‌ها و ارائه تسهیلات برای احیای ظرفیت کامل این واحدهای تولیدی تأکید کرد. 

بازدید وزیر صمت از واحدهای آسیب‌دیده صنعتی در تهران

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما از وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» در هفتمین بازدید میدانی خود از واحد‌های آسیب‌دیده در جنگ رمضان، امروز (پنجم فروردین) از دو کارخانه تولیدی در غرب استان تهران بازدید کرد.

وی در بازدید از کارخانه‌ای که بر اثر اصابت موشک دشمن، بخشی از خطوط تولید آن از مدار خارج شده بود، با اشاره به اهمیت تداوم تولید، بر حمایت دولت و وزارت صمت از بازسازی زیرساخت‌ها، ارائه تسهیلات و تسهیل فرآیند‌های مورد نیاز برای احیای ظرفیت کامل این واحد تولیدی تأکید کرد. 

گفتنی است؛ در این واحد، سایر بخش‌های مجموعه بدون وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دادند.

اتابک همچنین از یک واحد تولید محصولات غذایی بازدید کرد که به دلیل آسیب ناشی از اصابت موشک به کارخانه مجاور، بیش از دو هفته است فعالیت آن متوقف شده است.

وزیر صمت در این بازدید با مدیران مجموعه گفت‌و‌گو کرد و از پیگیری برای اعطای تسهیلات و رفع سریع مشکلات زیرساختی جهت بازگشت این واحد به چرخه تولید خبر داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.