محسن رضایی در برنامه تلویزیونی گفت: «اینها 47 سال است که اقتصاد ما را بمباران کردهاند و جلوی پیشرفت ما را گرفتند. تا قبل از 2001 نوچههایشان را میفرستادند ولی الان گنده لاتشان یعنی همان آمریکاییها به میدان آمدهاند. جنگ ما با اینها پدرکشتگی نیست بلکه خیلی بیشتر از این حرفها است.» اظهارات رضایی را میبینید و میشنوید.
محسن رضایی در برنامه تلویزیونی گفت: «اینها 47 سال است که اقتصاد ما را بمباران کردهاند و جلوی پیشرفت ما را گرفتند. تا قبل از 2001 نوچههایشان را میفرستادند ولی الان گنده لاتشان یعنی همان آمریکاییها به میدان آمدهاند. جنگ ما با اینها پدرکشتگی نیست بلکه خیلی بیشتر از این حرفها است.» اظهارات رضایی را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.