خبر مهم وزارت نفت درباره بنزین+ جزئیات

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:21
اقتصادنیوز: به گفته معاون وزیر نفت، روند توزیع سوخت به حالت عادی بازگشته و مشکلی در توزیع سوخت نداریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حمله رژیم صهیونیستی به بنزین و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی تهران و البرز، صنعت نفت با تدابیر لازم اقدام به مدیریت مصرف و اطمینان از ادامه خدمت‌رسانی به مردم کرده است.

در همین راستا صادق عظیمی فر معاون وزیر نفت با اشاره به محدودیت‌های موقت مصرف سوخت در تهران و البرز توضیح داد: در مقاطعی تو این جنگ ما به ناچار به دلیل بازآرایی ساختار انتقال توزیعی که داشتیم، ناچار بودیم چند روز محدودیت‌هایی را در مصرف سوخت در استان تهران و البرز اعمال کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری تمامی بخش ها در کمترین زمان ممکن تمامی بخش ها عملیاتی شدند و با همت کارکنان، چالش‌ها به حداقل ممکن کاهش یافته است.

معاون وزیر نفت توضیح داد: کاهش استفاده از خودروهای شخصی و عدم ترددهای غیرضروری، در مدیریت مصرف سوخت مشارکت کنند تا امکان خدمت‌رسانی بهتر برای همه فراهم باشد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.