هشدار مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بارش‌های شدید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:41
یاسوج-مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارش‌های شدیدی برای روز پنجشنبه ششم فروردین، مردم هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر محمدی صبح چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی از بعدازظهر روز پنجشنبه ششم فروردین تا بامداد روز جمعه شاهد بارش شدید باران در تمامی مناطق استان خواهیم بود و سطح هشدار بارشی به بالاترین سطح خواهد رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آبگرفتگی معابر روستایی، شهری و عشایری پیش‌بینی شده است و توصیه می‌شود مردم از سفرهای غیرضرور اجتناب و از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، دهانه پل‌ها و مسیل ها خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه از فعالیت‌های کوهنوردی و طبیعت گردی تا پایان فعالیت سامانه بارشی خودداری شود، افزود: با توجه به پیش‌بینی رعد و برق شدید و امکان وقوع صاعقه، مردم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها تمهیدات لازم برای مسافران نوروزی را انجام دهند، همچنین شهرداران لایه روبی جداول را جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر در دستور کار قرار دهند.

وی خواستار آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه‌های خدماتی، امدادی و عملیاتی شد و عنوان کرد: با توجه‌ به بارش شدید باران امکان ریزش و رانش در محورهای مواصلاتی وجود دارد که رانندگان با احتیاط در محورها تردد داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.