شبکه برق هرمزگان با وجود بارندگی شدید پایدار است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:46
بندرعباس-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، گفت: نیروهای برق هرمزگان، همزمان در شرایط بحران اقلیمی و بارندگی شدید، شبکه را پایدار نگه داشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ساعدپناه در نشست اضطراری مدیریت بحران که به‌منظور بررسی وضعیت شبکه برق در شرایط خاص برگزار شد، اظهار کرد: در پی وقوع شرایط ویژه امنیتی در برخی شهرستان‌ها از جمله جاسک و قشم و نیز بارندگی‌های شدید ناشی از تغییرات اقلیمی، شبکه برق استان بدون وقفه پایدار مانده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: با توجه به برخی حملات تیم‌های اجرایی ما در سریع‌ترین زمان ممکن خسارت‌های وارده به شبکه برق را ترمیم کردند و این نشان‌دهنده پایداری و انعطاف‌پذیری شبکه برق در استان هرمزگان است.

ساعدپناه با تاکید بر لزوم آمادگی بیشتر برای تأمین و توزیع برق پایدار گفت: باید به طور مستمر برای ارتقای زیرساخت‌ها و افزایش ظرفیت‌های شبکه برق تلاش کنیم تا در برابر هرگونه بحران آماده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای اجرایی و عملیات همواره در کنار مردم و مشترکین برق هستند و هدف اصلی تأمین آسایش شهروندان و امنیت انرژی برای تمامی مشترکین برق است.

ساعدپناه، عزم راسخ مدیران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو و حفظ پایداری شبکه برق در شرایط بحرانی را ستود و آن را مثال زدنی توصیف کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.