جریمه سنگین پرسپولیس لغو شد

افکار نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 09:40
تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جریمه کادرفنی و بازیکنان این تیم به دلیل ۳ باخت متوالی، اجرایی نشد.

۳ شکست متوالی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان، گل گهر و خیبر باعث شد تا مسئولان این باشگاه، بازیکنان و کادرفنی را ۲۰ درصد از قراردادشان جریمه کنند که این موضوع البته با ناراحتی کادرفنی و حتی بازیکنان این تیم روبرو شد.

قرار بود پرسپولیس در هفته بیست و سوم در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود اما به دلیل جنگ تحمیلی رخ داده، مسابقات این هفته نیمه کاره ماند تا این بازی برگزار نشود.

از طرف دیگر برخی از کارشناسان حقوق ورزشی معتقد هستند که جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان منطقی و البته قانونی نیست و به همین خاطر باشگاه پرسپولیس قادر نخواهد بود که چنین جریمه‌ای را اعمال و اجرایی کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه پرسپولیس هم با عِلم بر اینکه قادر به انجام جریمه ۲۰ درصدی بازیکنان به دلیل قانونی نبودن، نیستند اما برای تهیج و تحریک بازیکنان و اینکه شوکی به آنها وارد کنند چنین تصمیم عجیبی را اعلام کردند که البته نه قادر به اجرای آن هستند و نه این موضوع قانونی است اما خروجی آن، ناراحتی کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس از باشگاه بود.

آنها انتظار داشتند که در شرایط بحرانی پرسپولیس، مسئولان باشگاه تصمیمات منطقی دیگری بگیرند نه اینکه با انجام جریمه، بحران را بیشتر کنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.