شیوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی همدان اعلام شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 23:31
همدان- استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی از پنجم فروردین فعالیت معمول خود را از سر می‌گیرند و روند ارائه خدمات عمومی بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ملانوری‌شمسی با اعلام پایان تعطیلات نوروزی طبق تقویم رسمی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از پنجم فروردین فعالیت معمول خود را از سر می‌گیرند و روند ارائه خدمات عمومی بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه الگوی کاری ادارات تغییر نکرده است، ادامه داد: ساعات و شیوه حضور کارکنان بر اساس بخشنامه‌های پیش از سال، تا اطلاع ثانوی تمدید شده و تمامی دستگاه‌ها موظف به رعایت دقیق این ضوابط هستند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه حضور کارکنان به‌صورت ترکیبی از فعالیت حضوری و دورکاری خواهد بود، بیان کرد: با تشخیص بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی، ۳۰ تا ۵۰ درصد نیروها در محل کار حاضر می‌شوند و سایر کارکنان مطابق مقررات در قالب دورکاری فعالیت می‌کنند.

وی همچنین درباره اولویت‌های تعیین‌شده برای بهره‌مندی از دورکاری گفت: بانوان باردار، بانوان دارای فرزند کم‌توان یا معلول، کارکنان مبتلا به بیماری‌های خاص و بانوان دارای فرزند زیر شش سال در اولویت قرار دارند.

ملانوری شمسی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان و عملیاتی از جمله حوزه‌های پزشکی و درمانی، انرژی، حمل‌ونقل، خدمات شهری، آتش‌نشانی و همچنین بخش‌های امنیتی و انتظامی از شمول این محدودیت‌ها مستثنی هستند و باید به‌صورت کامل فعال باشند.

وی در پایان بر ضرورت حضور مدیران در تمامی سطوح مدیریتی استان و شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌هایی همچون بانک‌ها و سازمان تامین اجتماعی موظف‌ هستند با حداکثر ظرفیت، خدمات موردنیاز مردم را تا حصول نتیجه ارائه کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.