صحبت‌های زیبای هادی چوپان درباره ایران؛ ما شهید دادیم که این وطن بماند

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 18:19
هادی چوپان در یک برنامه تلویزیونی درباره ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هادی چوپان در یک برنامه تلویزیونی گفت: من لباس برند نداشتم بپوشم ولی چیزی به من امید می‌داد. من خودم را فرزند ایران می‌دانستم. دوست داشتم فراتر از چیزی که حق ایران است به وجود بیاورم. من هادی چوپان هستم و افتخاراتم بیشتر از فدراسیونم است چون فراتر از فدراسیونم فکر کردم.

او در ادامه افزود: شما هم می‌توانید. هیچوقت ناامید نشوید. خودتان رو به ریال و دلار هیچ کشوری نفروشید. یک کلمه فقط توی ایران هست، به نام «ناموس»، وطن ما ناموس ماست. ما این همه شهید دادیم که این وطن، وطن بماند.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.