سیدجلال حسینی: داغدار ۱۶۸ گُل پرپر شده میناب هستم

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:07
کاپیتان و مربی اسبق پرسپولیس: جنگ همیشه ناراحت کننده است، اما آسیب زدن و به شهادت رساندن بچه‌ها موضوعی نیست که هیچ جای دنیا پذیرفته باشد.

سیدجلال حسینی: داغدار ۱۶۸ گُل پرپر شده میناب هستم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید جلال حسینی افزود: مسببان و دشمنانی که دست به چنین اقدام وحشتناکی زده‌اند تاوان آن را پس خواهند داد که تا به حال هم اینطور بوده است. شاید در ایران عقاید و نظرات مختلفی وجود داشته باشد، اما وقتی پای وطن و میهن به میان می‌آید همه پشت آن هستیم و زیر یک پرچم قرار می گیریم. در این جنگ شهدای عزیز و بزرگی از دست دادیم که نبود هر کدام از آنها فقدان بزرگی برای کشور است، اما جای آنها خالی نخواهد ماند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس عنوان کرد: روز‌های تلخی را سپری می‌کنیم و داغدار ۱۶۸ گل پرپر شده هستیم که همه دنیای آنها درس مدرسه و بازی بود، اما متاسفانه دشمنان این کشور، حتی به این کودکان هم رحم نکردند. البته متاسفانه در این جنگ تحمیلی کودکان زیادی در سراسر ایران به شهادت رسیدند که دل همه را به درد آورد. این اتفاقات آنقدر سیاه و تلخ بودند که نه در ایران بلکه همه مردم دنیا هم آن را محکوم کردند، اما من متاسف هستم برای کسانی که چشم بر روی واقعیت‌ها بسته‌اند و صدای‌شان در نیامده است.

حسینی در پایان کفت: ایران کشور، وطن و خانه ماست و همه در کنار هم هستیم. یک بار دیگر با خانواده عزیزانی که در حادثه میناب و بمباران چند وقت اخیر در سراسر کشور جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند ابراز همدردی می‌کنم. شک ندارم که این روز‌ها هم خواهد گذشت و باز هم در کنار هم روز‌های خوبی را تجربه خواهیم کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.