صحبت‌های مدیرعامل سابق استقلال درباره سیدورف و آسانی

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:56
مدیرعامل سابق استقلال درباره سیدورف و آسانی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل سابق استقلال در یک برنامه تلویزیونی درباره حضور سیدورف در ایران گفت: استقلال سود خوبی از سیدورف نبرد. بازیکن در آن سطح نمی‌تواند برای مدیران، مدیریت تدریس کند. خیلی از مدیران به آن‌ها مدیریت تدریس می‌کنند. او در بحث بازیکن گرفتن می‌توانست به استقلال کمک کند. سیدورف بازیکن بزرگی است و می‌گفت چه بازیکنی جذب شود که این کار را نکرد. عدم حضور سیدورف لطمه زد.

وی درباره یاسر آسانی هم گفت: یاسر آسانی استثنا است و اگر مجبور باشم مبلغ اضافه‌ای به بازیکنی بدهم به او می‌دهم. آسانی بازیکن پولکی نیست و خیلی به درد استقلال می‌خورد.

۲۵۸ ۲۵۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.