تشکیل پرونده برای مجروحان حمله دشمن به منازل مسکونی دورود

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 13:15
دورود - فرماندار دورود از تشکیل پرونده برای مجروحان حمله دشمن صهیونی - آمریکایی به منازل مسکونی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بیرانوند در سخنانی با اشاره به وقوع حمله صهیونیستی و آمریکایی به منازل مسکونی شهرستان دورود، اظهار داشت: بلافاصله پس از این حمله، اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان آغاز شده و برنامه‌ریزی برای اسکان موقت و بازسازی واحدهای تخریب‌شده در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از همان ابتدا برای اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده، مدارس و خانه‌های معلم با هماهنگی وزارت کشور در نظر گرفته شد و هماهنگی‌های لازم با مردم صورت گرفت.

فرماندار دورود، ادامه داد: در حال حاضر نیز مهمان‌سرای کارخانه سیمان برای اسکان آماده شده و هر خانواده‌ای که تمایل داشته باشد، می‌تواند در این محل مستقر شود.

بیرانوند، گفت: برای خانواده‌های خسارت‌دیده، ودیعه مسکن و مبالغی برای تهیه لوازم و اثاثیه منزل در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برآورد اولیه بنیاد مسکن، ۱۵ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و حدود ۷۰ واحد نیازمند تعمیر هستند.

فرماندار دورود، گفت: سایر واحدها نیز دچار خسارت‌هایی مانند شکستن شیشه‌ها شده‌اند که رسیدگی به آن‌ها توسط بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

بیرانوند، افزود: افرادی که خودروهایشان در این حمله آسیب‌دیده است، برای تکمیل پرونده و پیگیری اقدامات لازم به فرمانداری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: برای تمامی مجروحان پرونده تشکیل شده و روند پیگیری درمان و امور مربوط به آن‌ها توسط بیمارستان و بنیاد شهید در حال انجام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.