اجرای عملیات مقابله با پشه آئدس در مناطق مختلف کیش

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 11:36
کیش-سرپرست مرکز بهداشت کیش از اجرای عملیات مقابله با پشه آئدس در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رضانیا اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های مرکز بهداشت کیش برای مقابله مؤثر با پشه آئدس و پیشگیری از انتقال بیماری‌های منتقله توسط پشه، عملیات در دو نوبت صبح و عصر انجام شد.

او افزود: عملیات در نوبت صبح در منطقه فاز ۵ صدف با اجرای مراقبت خانگی، سم‌پاشی با روش مه‌پاشی و لاروکشی با هدف شناسایی و حذف کانون‌های تکثیر پشه انجام شد.

رضانیا خاطرنشان کرد: در نوبت عصر نیز عملیات در منطقه صفین جدید و فاز A با اجرای اقدامات مراقبت خانگی همراه با سم‌پاشی و لاروکشی هدفمند اجرا شد تا پوشش مؤثرتری در سطح محله انجام شود.

او افزود: رعایت نکات بهداشتی از سوی ساکنان و گردشگران می توانند از تکثیر پشه آئدس جلوگیری کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.