آزادی ۱۷۱ زندانی جرائم غیرعمد در سال ۱۴۰۴

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:40
بندرعباس-مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان گفت: طی سال ۱۴۰۴، ۱۷۱ زندانی غیرعمد با تلاش مستمر ستاد دیه و همراهی خیران از بند رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی احمدی مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان گفت: در مجموع طی سال ۱۴۰۴ ۱۷۱ زندانی غیرعمد با تلاش مستمر ستاد دیه و همراهی خیران از بند رهایی یافتند.

احمدی افزود: در اسفندماه ۱۴۰۴ و همزمان با ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال گذشته با مشارکت خیران، کمک‌های مردمی و گذشت شکات، ۳۰ زندانی جرائم مالی غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: با وجود شرایط دشوار و محدودیت‌های این روزها، مردم نیکوکار استان همچنان در مسیر احسان و کمک به همنوعان ثابت‌قدم هستند و نتیجه این همراهی، آزادی ده‌ها نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در اسفندماه است.

به گفته وی، این اقدام انسان‌دوستانه جلوه‌ای از روحیه همدلی در هرمزگان است و امید اجتماعی را در میان خانواده‌های چشم‌انتظار تقویت می‌کند.

مدیر ستاد دیه هرمزگان ماه رمضان را فرصتی برای گسترش نیکی دانست و گفت: مهربانی منبعی از آرامش است و مردم استان در این ماه با حضور پررنگ در طرح‌های آزادسازی زندانیان، بار دیگر نشان دادند که یاری به همنوع بخشی از فرهنگ دیرینه آنان است.

وی تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی و یا شماره شبا بانک ملی IR۳۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بنام ستاد دیه استان هرمزگان واریز کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.