دستگیری ۳ عامل وابسته به دشمن در شاهرود

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 09:59
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه نفر عامل مرتبط با دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی در شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید موسی حسینی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی سمنان اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان شاهرود با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری شهروندان، خبری مبنی بر فعالیت سه نفر از عاملان دشمن آمریکایی _ صهیونی دریافت کردند که رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هوشیاری و دقت نظر، هر سه نفر را که با هدایت بیگانگان، قصد ارسال مستندات و اطلاعات از مقرهای نظامی و انتظامی و حساس برای دشمن را داشتند با اقدام به موقع دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه از متهمان تعدادی لوازم ارتباطی و اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد، گفت: تمامی این افراد پس از اعتراف به بزه انتسابی با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.