سنتکام: به حملات سنگین به ایران ادامه می‌دهیم

اقتصادنیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 23:14
اقتصادنیوز:همزمان با ادعای دونالد ترامپ مبنی بر مذاکره فشرده با ایران، فرماندهی مرکزی آمریکا در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد تاکید کرد که آمریکا به حملات سنگین علیه ایرانیان ادامه می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد که به رغم ادعاهای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران، به حملات سنگین علیه ایرانیان ادامه خواهد داد.

سنتکام نوشت: «نیروهای ایالات متحده با استفاده از مهمات دقیق، به حملات تهاجمی سنگین خود علیه اهداف نظامی ایران ادامه می‌دهند.»

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.