لزوم توجه بیشتر مدیران مدارس لرستان به حمایت روانی از دانش‌آموزان

خبرگزاری مهر دوشنبه 03 فروردین 1405 - 20:37
خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان بر لزوم توجه بیشتر مدیران مدارس استان به حمایت روانی از دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عیسی سهرابی روز دوشنبه به رسانه‌ها گفت: بار دیگر بر نقش تأثیرگذار مجموعه مدیران مدارس در حفظ آرامش، استمرار خدمات آموزشی و صیانت از سرمایه‌های انسانی و مادی آموزش و پرورش تاکید می‌کنم.

وی بیان کرد: شرایط سخت و پرتنشی که این روزها بر اثر تجاوز صهیونی - آمریکایی، کشور با آن روبه‌روست، ضرورت توجه بیشتر به ارتباط مؤثر با دانش‌آموزان، حمایت روانی از آنان، مدیریت هوشمند فضاهای آموزشی و همچنین همکاری نزدیک با نهادهای مسئول را دوچندان کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان اضافه کرد: در چنین زمان‌هایی، مدارس و مدیران آن‌ها نقشی اساسی در ایجاد آرامش روانی جامعه، تقویت همبستگی و حفظ انسجام اجتماعی بر عهده دارند.

سهرابی ادامه داد: از مدیران مدارس انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق در ایام تعطیلات، مدیریت مناسب امور، حفاظت از اموال و فضاهای آموزشی و فراهم‌آوردن زمینه استمرار فعالیت های آموزشی و تربیتی پس از تعطیلات را در اولویت قرار دهند.

وی یادآور شد: همچنین حضور فعال و منظم در برنامه‌ها، مراسم‌ها و آیین‌های رسمی و عمومی که با هدف پشتیبانی از رزمندگان شجاع و دلیر کشور توسط نهادهای ذیربط در محل تعیین شده برگزار می‌شود، به‌عنوان بخشی از مسئولیت سازمانی و اجتماعی مدیران تلقی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان ابراز امیدواری کرد که با همدلی، همراهی و تلاش ارزشمند مدیران و فرهنگیان، بتوان سالی همراه با آرامش، رشد و انسجام برای دانش‌آموزان و خانواده‌های عزیز رقم زد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.