اجتماعی رکنا: علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، در بازدید از مراکز درمانی شیراز از تلاشهای بیوقفه کادر سلامت خبر داد و اعلام کرد: در پی حملات جنایتکارانه دشمن، متأسفانه ۵ نفر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شهادت رسیدهاند.
به گزارش رکنا، وی با تأکید بر اینکه کارکنان نظام سلامت همپای نیروهای مدافع امنیت در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند، گفت: شیراز با برخورداری از بیمارستانهای مجهز و کادر متخصص، علاوه بر شهروندان شیرازی، پذیرای مجروحان استانهای همجوار نیز هست و کیفیت خدمات ارائهشده در این مراکز مطلوب ارزیابی میشود.
رئیسی افزود: حوزه سلامت استان فارس در حالت آمادهباش کامل قرار دارد و تأمین دارو، تجهیزات ضروری و نیروی انسانی متخصص بهخوبی مدیریت شده است. تمامی مراکز بهداشتی و درمانی فعال هستند و خدمات ضروری مانند مراقبت از مادران باردار، واکسیناسیون و نظارتهای بهداشتی بدون هیچگونه وقفه ارائه میشود.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.