۱۵ زخمی در پی حملات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی

مشرق نیوز یکشنبه 02 فروردین 1405 - 15:31
گروه بین‌الملل: پس از رصد حملات موشکی از ایران بخش‌های امدادرسانی در اراضی اشغالی تعداد زخمی‌ها را ۱۵ تن اعلام کردند.

به گزارش مشرق، اعلام کرد که پس از گزارش‌هایی مبنی بر مجروح شدن افراد، تیم‌های امداد و نجات فرماندهی جبهه داخلی به سمت مناطقی در مرکز اسرائیل حرکت کردند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که ترکش‌های موشک‌هایی با کلاهک خوشه‌ای در هفت نقطه در تل‌آویو و پتح تکوا فرود آمده است.

یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت: سرویس اورژانس اسرائیل گفته ۱۵ نفر در حمله ایران به مرکز اسرائیل مجروح شدند.

اسرائیل هیوم نیز گزارش داد که یک موشک ایرانی به سمت ایلات شلیک شده است.

با احتساب زخمی‌های مرکز اسرائیل و نیز زخمی‌های حملات به دیمونا و عراد که به ۱۷۵ تن رسید، وزارت بهداشت اسرائیل گزارش داد که از آغاز جنگ با ایران تاکنون ۴۵۶۴ نفر زخمی شده‌اند که از این تعداد، ۱۲۴ نفر در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند.

معاریو نیز نوشت: ۲۷۳۴ اسرائیلی به دلیل جنگ به پناهگاه‌ها آواره شده‌اند، از جمله ۱۰۰۰ نفر که دیشب از عراد و دیمونا تخلیه شده‌اند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.