هواشناسی: سامانه بارشی از دوشنبه وارد پایتخت می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 08:41
تهران- مدیرکل هواشناسی استان تهران، از پیشبینی شرایط جوی نسبتاً ناپایدار در پایتخت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سامانه بارشی از دوشنبه شب وارد تهران خواهد شد.

حمیدرضا خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از پیش‌بینی شرایط جوی نسبتاً ناپایدار در پایتخت طی روزهای آینده خبر داد و اعلام کرد:بر اساس واکاوی الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیشیابی، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران عمدتاً کمی ابری تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعت‌ها با افزایش وزش باد و افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی افزود: از شب دوشنبه تا روز چهارشنبه، با عبور سامانه بارشی از استان، در برخی ساعت‌ها آسمان ابری شده و شاهد بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: در ارتفاعات، این شرایط با مه، بارش برف و باران همراه بوده و گاهی کولاک برف پیش‌بینی میشود، همچنین در نواحی جنوبی استان، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید با احتمال گرد و خاک موقت مورد انتظار است.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: تا عصر دوشنبه نیز آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و گاهی وزش باد پیش‌بینی میشود؛ ضمن اینکه در ارتفاعات بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.