آژانس انرژی اتمی: حمله به دیمونا باعث تشعشعات هسته‌ای نشده است

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 02:11
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه در پیامی اعلام کرد که حمله موشکی به دیمونا - منطقه‌ای که تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در آن واقع است - باعث تشعشعات هسته‌ای نشده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه در پیامی اعلام کرد که حمله موشکی به دیمونا - منطقه‌ای که تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در آن واقع است - باعث تشعشعات هسته‌ای نشده است.

به گزارش ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گزارش‌ها درباره حادثه‌ موشکی در شهر دیمونای اسرائیل آگاه بوده و نشانه‌ای از آسیب‌دیدگی در مرکز تحقیقات هسته‌ای «نگو» دریافت نکرده است. اطلاعات دریافت شده از کشورهای منطقه نشانگر سطح تشعشعات غیرعادی نیست.»

دیدبان هسته‌ای سازمان ملل در ادامه نوشت: «مدیرکل رافائل گروسی که از نزدیک درحال بررسی این تحولات است، تاکید داشته که طرفین به‌ویژه در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای باید از خود نهایت خویشتن‌داری نظامی را نشان دهند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.