دعوت به استمرار حضور در میدان های شهر‌های سراسر کشور

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 20:56
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از مردم ایران برای استمرار حضور در میدان های شهر‌های سراسر کشور رأس ساعت ۲۰، دعوت کرد.

دعوت به استمرار حضور در میادین شهر‌های سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

نوروز باستانی و حلول سال نو نماد تحول، رویش و تجلی اراده‌ی الهی را به پیشگاه ملت شریف، بصیر و تمدن‌ساز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. شکوهِ حضور حماسی و مؤمنانه‌ی شما مردم آگاه از آغاز جنگ رمضان، برگ زرین دیگری بر دیوانِ افتخارات و اقتدارِ درون‌زای این مرز و بوم افزود.

این اهتمامِ هوشمندانه، ترجمانِ راستینِ پیوندِ عمیقِ امت و امامت و نشان‌دهنده‌ پویاییِ سرمایه‌ی اجتماعیِ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در همین راستا و به منظور صیانت از وحدت و امنیت ملی، اجتماعات خونخواهی قائد شهید امت و بیعت با رهبر معظم انقلاب و حمایت از رزمندگان اسلام در میادین شهرهای سراسر کشور، همانند شب‌های گذشته هر شب رأس ساعت ۲۰ استمرار و ادامه خواهد داشت و در تهران این مراسم در میدان های ۲۲ گانه برگزار می شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.