لاوروف: پیامد‌های تجاوز به ایران سنگین و بلندمدت است

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 17:52
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: پیامد‌های تجاوز آمریکا و رژیم صهیونی به خاک ایران، سنگین و بلندمدت خواهد بود.

لاوروف: پیامد‌های تجاوز به ایران سنگین و بلندمدت خواهد بود

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ از راشاتودی، سرگئی لاوروف گفت: اقدامات آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در منطقه پیامد‌های سنگین و بلندمدت خواهد داشت.

وی با اشاره به نقض فاحش قوانین بین‌المللی توسط آمریکا گفت: ما در حال بازگشت به دوره‌ای هستیم که قوانین بین‌المللی وجود نداشتند و داشتن قدرت به معنای داشتن حق بود.

وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به شعار جناح سیاسی دوناللد ترامپ یعنی «اول آمریکا»، خاطرنشان کرد: آمریکا رسما اعلام کرده که فقط به رفاه مردم خود می‌اندیشد.

لاوروف گفت: هنوز شاهد تلاش آمریکا برای در نظر گرفتن منافع روسیه نیستیم و واشنگتن در تلاش است تا مسکو را از همه بازار‌های انرژی اخراج کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.