شهادت ۲ نفر در تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به کیاشهر

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 08:47
رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در پی حمله متجاوزانه دشمن آمریکایی- صهیونی به منطقه مسکونی در روستای دستک بخش کیاشهر ۲ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جزئیات حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به منطقه مسکونی اظهار کرد: بامداد امروز شنبه، اول فروردین بر اثر اصابت پرتابه در منطقه مسکونی واقع در روستای دستک کیاشهر چند منزل مسکونی دچار آسیب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان افزود: متاسفانه در پی این حمله متجاوزانه تاکنون ۲ نفر به شهادت رسیدند.

وی افزود: تیم‌های امدادی، انتظامی، امنیتی و کارشناسان فنی بلافاصله در محل حضور یافته و عملیات ایمن‌سازی و بررسی ابعاد حادثه در حال انجام است و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حفظ آرامش مردم استان بیان کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود؛ مردم عزیز ضمن حفظ آرامش اخبار دقیق را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.