ایران امارات را تهدید کرد/ هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می‌دهیم

اقتصادنیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 08:19
اقتصادنیوز:قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا به امارات هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد:

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم و در عمل نیز ثابت کردیم که مبدا هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می دهیم.

به کشور امارات هشدار می دهیم در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزایر ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران راس الخیمه ی کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.