رژیم صهیونیستی هشدار تخلیه چند محله در حومه جنوبی بیروت را صادر کرد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 01:13
ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدات خود علیه مناطق مسکونی لبنان، دستور تخلیه فوری چندین محله پرجمعیت در حومه جنوبی بیروت را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه «الجزیره»، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور هشداری فوری، از ساکنان تعدادی از محله‌های حومه جنوبی بیروت خواست تا خانه‌های خود را ترک کنند.

بر اساس اعلام ارتش این رژیم، این هشدار شامل محله‌های «حریک»، «الغبیری»، «اللیلکی»، «الحدث»، «برج البراجنه»، «تحویطة الغدیر» و «الشیاح» می‌شود.

صدور اینگونه هشدارها معمولاً پیش‌درآمد حملات هوایی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و زیرساخت‌های شهری در حومه جنوبی بیروت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.