هشدار قاطع ایران به امارات ؛ مبدا تجاوز باشید موشک می‌خورید

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 00:26
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا به امارات هشدار داد: در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزاير ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران راس الخیمه امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد

هشدار قاطع ایران به امارات ؛ هرگز مبدا تجاوز نباشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم و در عمل نیز ثابت کردیم که مبدا هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می دهیم،

او به امارات هشدار داد: در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزاير ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران راس الخیمه ی کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.