خبر مهم وزارت نفت: ایران نفت خام مازاد برای عرضه ندارد

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 00:21
مدیرکل روابط عمومی سخنگوی وزارت نفت در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد: ایران نفت خام مازاد برای عرضه ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامان قدوسی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: در حال حاضر اساساً ایران نفت خام مانده بر روی آب و مازاد جهت عرضه در سایر بازارهای بین‌المللی ندارد و اظهارنظر وزیر خزانه‌داری آمریکا صرفا با هدف امیدواری دادن به خریداران و کنترل روانی بازار است.

روز گذشته وزیر خزانه داری آمریکا در واکنش به کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی به دلیل مدیریت تنگه هرمز از سوی ایران و جهش قیمت ها گفته بود که ممکن است آمریکا تحریم های اعمال شده برای نفت مازاد ایران را بردارد تا به تعادل در بازار کمک کند.

۲۲۳۲۲۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید